Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Sjukt samhälle...

Postat av LaserhesteN den 19 December 2012, 17:12
11 kommentarer · 306 träffar
Shennare FraggzZ!

Kort och gott, idag var jag och PolarN^ inne på lokala BMW-återförsäljaren. Vi gick runt och tittade på de flesta bilar och provsatt osv.
Som ni vet så är försäljare jävligt "på" och det var inget undantag idag...

Nu till händelsen. Medans vi gick runt och tittade kom en säljare (eller säljerSKA*) och hon frågade om vi hade frågor eller behövde hjälp "Nej tack, vi tittar bara runt" sa vi.
Sedan kom hon igen efter 10min och vi svarade likadant.
Sedan så kom hon igen efter ytterligare 10min och frågade, vi svarade som tidigare att vi bara tittade runt så länge.

Sedan kom hon en 4'e gång och frågade samma sak och då yttrade sig mina aggressionsproblem (tyvärr, skämt ut mig genom tiderna) och jag svarade "Men för helvete efterblivna fanskap vi vill inte ha någon jävla Pizzaräcer"

Hon blev förvånad och rädd och ropade på sina kollegor. Dem kom direkt och undrade vad som hände. Jag fattade att jag gjort fel så stod kvar i typ 15min och snackade hur dumt jag betedde mig osv...

Sedan så kommer polisen mitt i allt? Kollegorna hade tydligen ringt på dem. Fick följa med till stationen och hade tydligen brutit mot dessa "lagar": Förargelseväckande beteende, hot samt att jag får betala skadestånd på 10.000 eftersom jag har förstört en del av företagets rykte... Kommer ej ihåg vad den sista lagen hette, men kommer få papper hem inom 2 dagar. Uppdaterar då!

Är detta inte sjukt?
Föregående tråd
Nästa tråd

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar