1
idag
Postat av kokkas den 14 April 2005, 20:37
63 kommentarer · 14 träffar
idag denna dag, förändras mitt liv, allt jag älskade försvann från mej, allt som jag hade byggt upp med mitt ex... varför hände detta?, hade jag inte sagt att du skulle komma den kvällen hade du levt idag, men det gör du inte, och allt är mitt fel... vet inte vad jag ska göra utan dej, har inte nåt nu, du var mitt allt, och kommer alltid att vara det med.. ingen kan förändra detta, men jag orkar snart inge mer, är så less på att leva utan dej.. vill vara hos dej men kan inte =/, drömmer om dej varje kväll, kollar på korten vi tog tillsammans i grekland, lyssnar på din favorit låt.. har inte kunnat tagit bort dina grejor än, blir så lessen av att bara kolla på dem, jag gråter då jag skriver detta... har inget att leva för länge...
*EDIT* alla som tror att detta är en mytt, så har ni helt fel. allt detta är sant.. försökte få snacka ut om detta...
försökte förklara så gott jag kunde om detta men det verka inte ha bitit på er... och som ni säger, detta är fel forum för detta.. det är jag ledsen för att jag skrev detta just här.. men allt detta är sant.. jag ville bara få lite hjälp och snacka ut om detta.. men ... som sagt..
*EDIT* alla som tror att detta är en mytt, så har ni helt fel. allt detta är sant.. försökte få snacka ut om detta...
försökte förklara så gott jag kunde om detta men det verka inte ha bitit på er... och som ni säger, detta är fel forum för detta.. det är jag ledsen för att jag skrev detta just här.. men allt detta är sant.. jag ville bara få lite hjälp och snacka ut om detta.. men ... som sagt..