Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Illuminati=Oändlighet med skit och guld

Postat av loggan.dll den 17 December 2012, 21:57
33 kommentarer · 191 träffar
Hejsan, jag vill bara berätta lite om mitt liv;

jag tror på illuminati och jag har en ganska bra idee om vad det är, det är helt enkelt obegränsad tillgång till oändlig smärta och njutning.

Från mitt perspektiv så slutar aldrig livet och det finns alltid tillgång till en oändlighet av oänligt många variationer av smärta/njutning.

Jag undrar bara hur vet människor hur länge de lever osv, jag har tex aldrig sett en död människa bara hört om det.

Så för mig existerar varken liv eller död för att jag har ingen erfarenhet av en av de.

Jag har sett hundratusentals gravar men aldrig något lik (med mina egna ögon), min släkt begravde min döda mormor utan att jag visste det, känns som att de berövade mig från en viktig livserfarenhet. Detta har gjort så att det känns som om att jag har haft ett tidigare liv, jag är väldigt intresserad av vem som har skapat hela den här världen vi lever i.

Om det är gud så måste han vara oöndligt otrevlig för han delar aldrig med sig sina hemligheter.

Bara random filosofi snack, varsegod snacka om livet här.
Föregående tråd
Nästa tråd

33 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 33 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..