Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Invandrare

Postat av tjackuffe den 15 December 2012, 04:09
34 kommentarer · 244 träffar
Tjena.
Det här är absolut ingen tråd som ägnas åt rasism eller så.

Jag måste bara förklara hur jag ser på samhället.
Det började när jag var 12 år(22 nu), jag och min polare skulle ner och köpa godis.

Jag frågade min mor om lite pengar och jag fick 100 spänn. Vi gick ner till butiken men den var stängd i 5 min (lunch eller nåt) så vi satte oss utanför och väntade.

Några minuter senare kommer 4-5 mini turkar fram till oss med en kaststjärna och rånade oss på mobilen och hundralappen jag fick av min mor.
Inte nog med det, dom sa spring här ifrån innan vi dödar er och vi sprang som fan vi var så jävla små och försvarslösa.
Sen gick vi hem till mig och berättade för morsan vad som hade hänt så kom polisen bla bla bla. Inget mer hände med den saken.

När jag var runt 16 år och hade varit på en hemmafest så skulle jag dra och möta några polare i liljeholmen (stockholm). När jag väl
kommer dit så kommer det en gapande neger och säger "Varför säger du svartskalle till mig" och ger mig en smäll så jag halvt slocknar. Roligaste var att jag hade varit där i 1 min fattade fan ingenting. Började blöda rätt mycket från tinningen men inget allvarligt. Gick på polisförhör men dom lyckades inte sätta dit honom.

En annan gång också blev jag nersparkad för att jag hade en rockport keps. Dom sa "jävla horbarn lek inte huligan". Kan också säga att jag är typ världens snällaste människa och bråkar fan aldrig med någon.

Går en utbildning nu i stockholm med 75 % invandrare i klassen och dom är så jävla sköna!
Det är bara vissa invandrare som är bråkiga så dra inte alla över en kam.

Det kan förekomma stavfel och sånt är lite smått berusad :)

Diskussion; Var din ungdom bra?
Föregående tråd

34 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 34 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..