Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kränkningar

Postat av iRANDOM den 14 December 2012, 22:01
19 kommentarer · 287 träffar
Alla mörkhyade/invandrare/undländsk a eller hur fan jag nu ska uttrycka mig utan att bli bannad eller anklagad för att vara rasist. Ni mänskliga varelser med lite mörkare hy helt enkelt

Det här är riktat mot ER.

Rösta eller kommentera exakt HUR kränkta ni känner er av pepparkaksgubbarna i lucia eller dockan i kalle anka!

Är så trött på alla fega svenskar som är livrädda för att väcka anstöt eller liknande med traditioner som har varat i flera årtionden (som inte har varit några problem förut)

Alla andra får också gilla eller kommentera, det skulle vara kul att se hur illa det här faktiskt är.

Försök att vara så ärliga som möjligt, jag vet att det kan vara svårt för trollers på fragbite men försök!

Vad tycker folket egentligen om allt skit som händer?
Diskutera fritt

(jag är ABSOLUT inte rasist, har inget som helst emot mörkhyade. så inget tjaffs om att jag är rasist och "kränker" med mina valda ord)

Känner ni er kränkta?

22 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

19 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 19 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..