Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Sverige.....

Postat av fisforell den 14 December 2012, 16:00
69 kommentarer · 290 träffar
Vet ej om jag ska skratta eller gråta.....
Det har gått för långt.

Sverige har bestämt att det är "rasistiskt" att klä ut sig som en Pepparkaksgubbe. Asså va? Har vi någonsin hört en neger säga "ey, fett rasse bre. Han ser ut som min släkt" Nej det har vi inte.

Man har också beslutat att klippa bort en svart docka/gubbe ur Kalle Anka på julafton. Har vi någonsin hört en neger säga att det är rasistiskt? Nej, för dem kollar säkert inte ens på Kalle Anka.

Asså, vad håller Sverige på med? Är Sverige rädda för något eller. Det är solkart för mig, SVERIGE gör dessa "lagar" för att inte diskriminera dem svarta. Men ingen INVANDRARE/IMMIGRANT HAR NÅGONSIN klagat på detta. Utan det dem tänker nu -"Jo, nu när du säger det så"

Sverige är rädda. Rädda för vad de svarta ska tycka. Men dem har aldrig tyckt någonting. Jag är glad att min skola hade ett lucia tåg med pepparkaksgubbar och ska ladda ner ett Kalle Anka där alla Svarta karaktärer är svarta.

Eller vad tycker ni? Ska vi göra motstånd?
Föregående tråd
Nästa tråd

69 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar