Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Jag tappar minne redan vid ung ålder

Postat av Miasto den 13 December 2012, 15:13
15 kommentarer · 5 376 träffar
Det är ett problem som bekymmer mig enormt och det är att mitt minne är lika med 0 - dvs som ett guldfiskminne!

Jag hade en väldigt nära kompis för nåt år sen och vi har inte setts på kanske 2 år men jag har redan glömt vad han heter och idag försökte jag komma på vad fasiken en sådan nära vän kan heta och det tog mig en timme innan jag ringde upp en annan kompis och frågade lite diskret ( för att inte framstå som dum / elak / taskig) för det är inte så bra signal att man glömmer ens nära väns namn.

Så jag undrar: kan det vara nåt fel på min hjärna för detta är inte första gången jag glömmer saker och ting direkt så där. Folk brukar få upprepa saker och ting flera flera gånger innan jag ens kan komma ihåg nånting över huvud taget.

Jag är bara runt 20 -25 år och detta kan väl inte vara normalt? Hur ska jag förbättra mitt minne egentligen? Misslyckats så många gånger i skolan pga mitt sviktande minne... :/
Föregående tråd
Nästa tråd

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..