Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kostschema kritik

Postat av AriGoldd den 11 December 2012, 18:12
2 kommentarer · 206 träffar
Godkväll!

Har gymmat från scratch iprincip och genomfört en relativt effektiv bulk sedan ca 3-4 månader tillbaka. Började på 81, väger nu ca 90. Målet är 100.

Kan tillägga att jag är 196 lång.

Problemet är att jag verkar ha stannat upp, ökar inte alls i vikt lika snabbt längre. Vet helt enkelt inte om jag äter för lite för min vikt eller vad det är. Har alltid haft som mål att minst sätta 3200 kcal / dag. Samt minst 200g protein. Uppdelade på mål var 3e timma ca.

Just nu ser mitt kostschema ut såhär

Frukost - 4 ägg, proteinshake, mina vitaminer, gröt.

mellanmål - burk tonfisk

Lunch - Varierar, ofta kyckling/fläskfilé från ICAcharken med någon pasta till, gissningsvis ca 300g av de förstnämnda.

Mellanmål - Kesella

Middag - Varierar också, men en rejäl portion med en bra dos protein här med, varvat med grönsaker.

Här någonstans brukar träningen ligga, efter den kör jag en gainer.

Precis innan jag somnar kör jag ytterligare en proteinshake.

Blandar mina proteinshakes med mjölk vilket ger mig ca 15g ytterligare portein / drink. Kör whey 80 vilket gör att mina shakes slutar på ca 35-40g protein.

Men som sagt, proteintaget räknar jag rätt bra på. Så det är främst kalorierna. Dricker rödmjölk till shakesen ska jag också säga, vilket ger mig ca 300-350 extra kcal/shake.

Är det något jag borde lägga till? Något annat mellanmål ni rekommenderar? Äter mer / mindre under vissa tider? Varför?

Otroligt tacksam för alla tips
Föregående tråd
Nästa tråd

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..