1
Frustration [alla pengar borta]
Postat av KristusFistus den 10 December 2012, 21:38
24 kommentarer · 346 träffar
Hej och god kväll kära fragbite. När jag nu sitter ensam i min gamla träbalja och beskådar nyanser av den vita färgen som missfärgats av hundskit och avgaser från dessa så kallade bussar så kommer jag på mig själv..
Jag gjorde ett förödande misstag, ett misstag som bara leder till självömka i dess abstrakta fundament. Jag gjorde ett IQ test på Facebook...
Nu när jag i min position där livet kan tyckas vara en stor tröskel av lidande och liberala eller rent av likgiltiga livsval så upptäcker jag via mitt swedbank konto att någon har tagit alla mina pengar. Vad ska jag göra fragbite? Jag finner inga spår till den skyldige.. Jag betraktar mig själv som en ganska duktig IT snubbe då jag kan pinga multitala nätverk och wedigera woutern wätt.
Någon som har ett tips på vad jag kan göra?
Det finns ett ordspråk från en kapten i asterix och obelix filmen(kleopatra);
Vi går ombord, har ihjäl dom, sliter sönder och sänker dom.
Vilken moraliska bana ska jag vända mitt ansikte till?
MVH
FiloSoFeN
Jag gjorde ett förödande misstag, ett misstag som bara leder till självömka i dess abstrakta fundament. Jag gjorde ett IQ test på Facebook...
Nu när jag i min position där livet kan tyckas vara en stor tröskel av lidande och liberala eller rent av likgiltiga livsval så upptäcker jag via mitt swedbank konto att någon har tagit alla mina pengar. Vad ska jag göra fragbite? Jag finner inga spår till den skyldige.. Jag betraktar mig själv som en ganska duktig IT snubbe då jag kan pinga multitala nätverk och wedigera woutern wätt.
Någon som har ett tips på vad jag kan göra?
Det finns ett ordspråk från en kapten i asterix och obelix filmen(kleopatra);
Vi går ombord, har ihjäl dom, sliter sönder och sänker dom.
Vilken moraliska bana ska jag vända mitt ansikte till?
MVH
FiloSoFeN