Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dela internet utan router.

Postat av The0neand0nly den 10 December 2012, 18:56
4 kommentarer · 181 träffar
Har en trådlös uppkoppling hemma med routern på nedervåningen. (Har all annan teknik på ovanvåningen)
Kör allt mitt surfande på min bärbara dator som har både trådlös och kabel möjlighet. Men min "gammla" stationära har bara kabel möjlighet och kan därför inte kopplas upp till nätet.

Men fick igår för mig att det borde gå att koppla ihop mina datorer så att min bärbara dator delar ut nät-möjligheten över en vanlig LAN samman koppling utan router. Men min bärbara har windows 7 och den bärbara har windows xp Prof. Och det är här problemet börjar. har försökt hela dagen men de vägrar hitta varann.

Måste jag ha en router imellan eller har nångon en smart lösning på detta ? Vill gärna ha en detaljerad lösning :)

- Scoutade igenom forumet lite snabbt utan att hitta nån likande tråd men om det redan finns så länka gärna dit.

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..