Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Varför gillar inte folk mig?

Postat av Pro Patria den 7 December 2012, 08:39
64 kommentarer · 3 485 träffar
Hej fb

Jag har länge känt att jag inte passat in överallt och att jag har alltid tänkt på det som att det är jag som är problemet och inte folkets syn på mig.

Mestadels kommer det till mitt jobb, vänner har jag och de är kungar allihopa! Men tex på jobbet känns det som att min chef inte vill ha med mig för att resten av företaget ska se mig :O Vi ska tex äta julbord inne i gamla stan med HQ men jag har fått den responsen att jag lika gärna kan vara hemma..

Visst haha jag tycker det bara är skönt, för jag skulle inte tycka att det skulle vara så roligt att sitta med Vdn, det skulle vara väldigt stelt..

Finns även andra exempel där min chef kanske kritiserar mitt utseende men lite mer på ett lirkande sätt, alltså inte säger det rakt ut.

Vad tycker ni att jag ska ha för inställning? Något som skulle få er att byta bransch? Ifrågasätta eller bara lira med? Känns lite vanilj att bara ignorera men jag tror faktiskt att jag vinner mest på det..

Fridens Liljor! Pro Patria.

64 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 64 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..