Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

gick vilse i skogen

Postat av svensture den 7 December 2012, 00:28
11 kommentarer · 319 träffar
Hej, ni är de första som får veta detta. Har inte vågat berätta för någon förut. Det är nämligen så att för tre veckor sedan så kom en störig tjej i min klass som heter mohammedina fram och skulle bjuda på cigg. Mohammedina som är en förklädd häxa med gardiner för huvudet och som alltid kommer åkades i familjens lila bil med gardiner i är alltid lika kaxig och ful. Iaf så skulle hon bjuda på cigg så vi gick bort till skolans bakgård då hon tog fram en cigg. När jag stoppade den mellan läpparna känner jag en frenetisk jävla smärta i skallen, ungefär som att höra en screamer fast inne i skallen så högt det bara går. Det är nämligen så att det jävla skynkhuvet har gett mig en elcigg som ger elstötar(udontsay), och medans jag får världens chock så ser jag häxan skratta som en gris som precis överlevt pga att araben inte kan äta den. Iaf så är jag snabbt tillbaka ifrån min chock och tänkte skoja tillbaka så jag tar fram min kpist och pepprar henne gul och blå, som svenska flaggan. Jag sätter 50 skot i hennes huvud och sedan tar jag hennes gardin och torkar av svetten ifrån pannan. Nu har jag dock insett att jag har ett problem, jag måste göra mig av med den jvla valen, för som ni alla vet så ser det lite skumt ut att det ligger en strandad muslimsk arab utan gardin på baksidan av skolan. Så jag tar fram min tandpetare och gräver ett hål stort som fan.

Problemet är det att när jag gräver det kommer Hassan och ser skiten så jag blir tvungen att avliva han genom att hämta en gaffeltruck och lyfta upp mohammedina och sedan tippa fläskkärringen över Hassan så han också stupar. Nu hade jag dessvärre ytterligare ett problem, 2 jävligt stora problem. Jag fortsätter gräva men först så tar jag och sprätter ut mohammedinas ögon och ansiktskin och gömmer i Hassans brunöga så det ska se ut som hedersmord. Och sedan gräver jag ner skiten och fixar till det.

Nu har jag ett problem, det är nämligen så att mohammedina kommer förmultna och då finns det risk för jordskalv i Sverige. Så ifall någonting händer de närmsta veckorna med jordbävningar och liknande vill jag att ni inte vittnar mot mig.

Disk: Var det rätt av mig eller överreagerade jag?

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..