Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ny mus, vill kunna binda tumknapparna.

Postat av deedly den 6 December 2012, 23:56
4 kommentarer · 206 träffar
Tjenare!

För någon månad sen köpte jag en QPAD 5K efter rekommendation från en polare, musen var helt underbart skön och bra, MEN så märkte jag sen att man inte kan binda tumknapparna precis som man vill. I många spel t.ex wow osv så bindar jag CTRL och ALT till tumknapparna för att använda skills på en annan bar, som t.ex CTRL+1-9 är bar 2. Men detta är iaf helt omöjligt med denna skräpmus.

Bara därför ska jag köpa en ny mus och tänkte höra med er om ni vet vilka möss man kan binda tumknapparna med hur man nu än vill.

Jag har tidigare använt MS 3.0 under många år, den vet jag att man kan binda tumknapparna, men jag vill inte ha en sån heller för hittils har 4st gått sönder >.<

Vet ni om Zowie EC1/2 funkar som jag vill med tumknapparna? och jag tänkte också fråga, vilken av dom är den store och den lille av dom?

Viktigt att kunna binda hur man vill?

2 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..