tjenare!
Jag är en kille på 16 år ca 175cm och väger ~55
Tränar 5ggr i veckan där det blir 2h timmar spinning på varje pass + 30min styrka. På spinningen förbrinner jag minst 1850 kalorier.
Nu vet ni lite snabbt om träning osv, men äter jag verkligen rätt för det jag utför träningsvis?:
Frukost: 1dl müsli, russin, linfrö och en rejäl klick youghurt med 0.4% fett. Müsli+Yoghurt = Grönt nyckelhål
Lunch: Ett rött äpple
Efter träning: Ett rött äpple
Middag: Här äter jag rejält med mat, men väljer bort onödiga kalorier så som feta såser osv. Följer också grönt nyckelhål så mycket jag kan.
Mitt mål med min träning är att bara hålla formen och inte bli fet, enkelt som så ^^
Äter jag rätt för den träning jag lägger ner?
Tack för mig och ha en fortsatt go' kväll! :D
Efter träning: Ett rött äpple"
Skulle fixa det lite bättre!
HAHAHAHHAHAHAHA
AHAHAHAHAHHAAH
Kör på ett grönt äpple istället. neej men seriöst, nu vet jag inte vad ditt mål med träningen är men du måste väl förstå att det är för lite.
Där är problemet. Du måste äta GRÖNA äpplen
Du väger ju 55 kg på 175 cm.. Gå upp 10-20 kg!
Eller kanske du vill se ut som en pinne.. Då skulle jag köra Frukost: Ett rött äpple. Lunch: Ett rött äpple. Efter träning: Ett rött äpple. och till middag: Ett GRÖNT äpple. Nä men helt ärligt.. skippa inte dom feta såserna osv.. om du vill ha muskler osv.
Vill också tillägga att jag också är 16 år, väger 75 kg på 177 cm.
GLHF// fetto från norr.
Skippa spinning helt och hållet. Kör gym 1h 5ggr/veckan. Ät 4-5 riktiga måltider inte jävla äpple fyfan vad man blir arg av att läsa att du räknar ett jävla äpple som en måltid. Kalorier är din vän och fett är viktigt. Bra fetter hittar du i olivolja, nötter, avokado etc.
#25 sluta lek :)
Inte funderat över att käka lite mer dagtid?
btw #0, kan inte vara gött att förbrinna på varje pass :(
#0 Din frukost vill jag gärna tillägga lite mer proteiner
På lunchen måste du få i dig bra med näring, ett äpple kommer du inte långt med.
Vad är ditt mål om jag får fråga?
Drick även massa vatten o mjölk.
Du äter verkligen som en 13-årig tjej.
Skrivet med min Android-mobil
Intar man din mängd kost och tränar, bryter ner mer än vad du bygger upp.