Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Far Cry 3 hjälp

Postat av LÅST KONTO 251036 den 3 December 2012, 20:51
6 kommentarer · 202 träffar
Tjena boys. Behöver lite feedback här. Det är så att jag är galet sugen på att köpa Far Cry 3 till pc. Kommer spela det med kontroller. Ger mer spelkänsla imo.
Men för att komma till saken, är inte 100% på att datorn klarar av spelet. Har kollat på en [CanYouRunIt] sida och jag är över minimum men under recommended.

Testade även Skyrim på [CanYouRunIt] sidan och precis samma sak där, men saken är den att jag har Skyrim och har lätt kunnat spela det utan några som helst problem. Just nu (skäms över detta) tankar jag spelet, dock ENDAST för att springa runt i 5 minuter för att se om datorn klarar spelet, sedan tar jag bort det direkt, och om datorn klarar det kommer jag självklart köpa det, ett spel som detta betalar man för, så är det bara.

I alla fall, eftersom det kommer ta ett braaaa tag för nedladdningen att bli färdig så tänkte jag bara undra, om min dator klarar spelet med de exempel jag namngav över?

CPU: AMD Athlon(tm) II X2 250 Processor
CPU Speed: 3.0 GHz
RAM: 4,1 GB
VIDEO CARD: GeForce 9800 GT

Tack som bara den i förhand!
Föregående tråd
Nästa tråd

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..