Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

sparka sonkan som admin!

Postat av coperz den 1 December 2012, 12:55
97 kommentarer · 177 träffar
nu har ja fan tröttnat på FB' sskit poliser. jag la upp en tråd för ett par dagar sedan där jagskrev och bad om hjälp angående att hitta ett klipp från operation repo

tråden hette:

"operation repo klipp ?"

och det ja frågade efter var:
nån som vet från vilken säsong/episod det här klippet är?

http://www.youtube.com/watch?v =dCuFCbU9ctc&feature=branded

disc, badass knockout?"

jag blev bannad för att uppenbarligen så gav jag inte upphov till en vettig diskussion.... -.-

wait what?

"DISC,BADASS JÄVLA KNOCKOUT!?" sonkan kan du läsa?

i o med att jag skriver att dem ska diskutera om knockouten innebär ju det att jag ger upphov till en diskussion? plus att jag frågade "vilket avsnitt/säsong.."

sen var det någon i min tråd som sa att det stog på youtube ( vilket ja hade missat då jag bara hade kollat desciption) och det var det som gjorde att jag blev bannad. fine ta bort tråden, fine lås tråden men varför i helvete ska jag bli bannad!?

nu har ja fan tröttnat på dig sonkan. jag vill ha kontakt med alla admins utom dig när det gäller mina överklaganden. det här är 2:a gången nu på typ 2 månader som jag blivit bannad. båda 2 för skitsaker som man sett exakt varje dag. och innan det hade jag aldrig blivit bannad och haft mitt konto i flera år utan att ställa till o få en varning.. men sen kommer sonkan som sagt.. vill nu ha ett jävligt bra svar på varför jag blivit bannad och varför mina överklaganden ignoreras av alla andra förutom sonkan som uppenbarligen inte gör sitt jobb.

mvh

dat pissed guy over there --->
Föregående tråd
Nästa tråd

97 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 97 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..