Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Har jag blivit hackad?

Postat av crucafixion21 den 1 December 2012, 00:07
5 kommentarer · 183 träffar
Tjenare, va inne på min email nyss där ja såg det här

'' You sent a payment
Transaction ID: **********
Dear **********,

You sent a payment for €72,00 EUR to junecrj@hotmail.com.

Please note that it may take a little while for this payment to appear in the Recent Activity list on your Account Overview.

View the details of this transaction online

Your monthly account statement is available anytime; just log in to your account at https://www.paypal.com/se/cgi- bin/webscr?cmd=_history . To correct any errors, please contact us through our Help Center at https://www.paypal.com/se/cgi- bin/webscr?cmd=_contact_us .

Amount: €72,00 EUR
Currency conversion: 649,82 SEK = €72,00 EUR
Exchange rate: 1 SEK = 0,110799EUR
Sent on: 30 november 2012
Kind regards,
PayPal Sweden ''

Och så tänkte ja igenom, jag har inte köpt något för en sån stor summa idag, senaste var 1-2 dagar sen jag köpte, OCH på min paypal sida stog det

'' fri 30 nov 2012 Charge From Credit Card CompletedYour transfer from your credit card to your PayPal account is complete.Your transfer from your credit card to your PayPal account is complete. Details 649,82 SEK
fri 30 nov 2012 Currency Conversion Completed Details - 649,82 SEK
fri 30 nov 2012 Currency Conversion Completed Details € 72,00 EUR
fri 30 nov 2012 Cancelled Payment Completed Details €72, 00 EUR
fri 30 nov 2012 Currency Conversion Completed Details - €72,00 EUR
fri 30 nov 2012 Currency Conversion Completed Details 6 49,81 SEK
fri 30 nov 2012 Credit to Credit Card Completed Details -649,81 SEK
Total: €0,00 EUR ''

Jag har inte köpt något för 642 kroner idag på någon sida! Och dom enda grejerna där det var en sån summa var Amazon och inte fan har dom paypal konton med någon anställds hotmail adress??

Vad är det som har hänt?? Kan någon mitt lösenord?

Tog bort nyss mitt kort som är inskrivet på mitt paypal konto där man kan betala saker utan att gå in på bankkortet..

Vad ska ja göra? Har ni själva någon gång fått email om att du har skickat till pengar utan att du har gjort något?
Nästa tråd

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..