Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Datorn startar inte

Postat av dolkenn den 30 November 2012, 10:05
8 kommentarer · 193 träffar
Tjena frääägbajt!

Jo det var såhär fick problemet med "Windows kernel mode driver har slutat fungera och har nu återställts" detta meddelande kom upp och datorn verkade väldigt skum, googlade på felmeddelandet och det ska ha och göra med grafikkortet. Testade att installera om drivrutinerna det funkade inte meddelandet kvarstod. Efter provat ungefär allt teoretiskt testade jag och ta ut grafikkortet för att dammsuga rent fläktarna och blåsa ur kortet. Efter det att jag blåst ur och rengjort kortet satte jag i det igen och då startade inte datorn. Kollade runt i datorn och hittade inget konstigt.

Min fråga till er (vet att datorn ska starta utan grafikkort) så jag måste ha dragit ur någon sladd så att den inte får ström. Min fråga till er återigen är att vilket uttag ger ström till hela datorn/moderkortet? Finns massa sladdar löst och tvivlar på att jag dragit ut över 5 sladdar igenom att lossa på graffekortet.

Tack på förhand! Seriösa svar tack bjuder på alla stavfel.

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..