Vad fan gjorde han för något?
Tjena freggabite
För några dagar sedan när jag var på väg hem från ännu en tung skoldag så möter jag en bil som parkerar utanför vårat hus.
Bilen är en halvgammal volvo och mannen som kör ser ut att vara utländsk. Han stannar alltså bilen utanför vårt hus och går ut och fotar bilen från olika vinklar med huset i bakgrunden. Sedan sätter han sig i bilen igen, fullt medveten att jag sett allt, och backar för att fota bilen med nästa hus i bakgrunden.
Vad säger ni fragbite, Vad höll mannen på med egentligen? Något att vara orolig för?
MVH Anton Birger
Varje avsnitt var ju så att de kollade på en tv i deras rum där och kollade på olika sporter som de testade på va?
#2 Hatar när man vet exakt vad det är men kommer inte ihåg namnet, googlar för fullt!
tror ja
#4 Tveksamt, men möjligt!
"Amerikansk sportserie från 2006. Tre tävlingsinriktade vänner tittar på filmsnuttar av galna sporter, tävlingar och ritualer från hela världen och väljer ut sina favoriter. Syftet är att hitta några sporter som de själva kan tävla mot varandra i. Varje vecka samlas de för att titta igenom en aldrig sinande ström av filmklipp från konstiga sportevenemang från hela världen "
haha, sköna dudes =D