Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
visst vare najz i början för då var det nytt. Men hardstyle är så jävla simpelt och alla låtar är i princip samma låt. Därför blir hardstyle sämre och sämre även fast låtarna är samma sak igen och igen.
#15 "visst vare najz i början för då var det nytt"
Tror knappast att du var aktiv inom hardstyle i slutet på 90 talet eftersom att du skriver att hardstyle är så jävla simpelt och alla låtar är i princip samma låt.
Du kan inget med andra ord :)
imo hardstyle var bäst enligt mig 2006-2007, lite 2005 också kanske men nu för tiden är det hyffsat gött också, men lyssnar mest på Noisecontrollers, zany och the prophet.
orkar inte läsa men ja hardstyle har blivit sämre sen alla jävla fjortisar och småbarn ska hålla på med "OMG HEADHUNTERZ!!" och när NEradio började med hardstyle har det bara blivit skit.
jag vet att dom inte har något med genren att göra isig men endå..
WP har varit signade med scantraxx i några veckor väl :p? Eller man har iaf kunnat anat det.
Scantraxx vill ju bara ha in folk som proddar nustyle då de tjänar mest på det
ett bra label som spelar hardstyle är theracords, även en svensk med där ;)
finns så sjukt många stilar inom "hardstylen", ex nu/dark/raw/dubstylw osv
#18 okej så headhunterz är inte värdiga att bli klassade hardstyle? Jag menar headhunterz var ju inte direkt sena med att börja med hardstyle, bland dom första som gjorde hardstylelåtar?
#20 hur tänker du nu? trots att jag lyssnar på ALL musik hör jag skillnad på alla typer av metal även fast folk säger "skrikmusik" till allting. sluta vara så trångsynt, det finns nästan lika många genres inom elektronisk musik som det finns inom metal.
#29 dom flesta festerna är grymt bra, festar gärna till hardstyle.
Men blir så uttjatad att lyssna på i vanliga fall då allting låter för modernt för min smak.
Hardstyle är inte hårt längre, det är riktigt illa, den äldre hardstylen var bra mycket bättre och hårdare.
Den hardstylen som fungerar bäst just nu är italiensk, hårdare och inte lika modern.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Dom har gått över lite mot "Nustyle Harddance" hållet.
visst vare najz i början för då var det nytt. Men hardstyle är så jävla simpelt och alla låtar är i princip samma låt. Därför blir hardstyle sämre och sämre även fast låtarna är samma sak igen och igen.
:D
Gammal men skön som fan!
Tror knappast att du var aktiv inom hardstyle i slutet på 90 talet eftersom att du skriver att hardstyle är så jävla simpelt och alla låtar är i princip samma låt.
Du kan inget med andra ord :)
imo hardstyle var bäst enligt mig 2006-2007, lite 2005 också kanske men nu för tiden är det hyffsat gött också, men lyssnar mest på Noisecontrollers, zany och the prophet.
jag vet att dom inte har något med genren att göra isig men endå..
Scantraxx vill ju bara ha in folk som proddar nustyle då de tjänar mest på det
ett bra label som spelar hardstyle är theracords, även en svensk med där ;)
finns så sjukt många stilar inom "hardstylen", ex nu/dark/raw/dubstylw osv
#20 hur tänker du nu? trots att jag lyssnar på ALL musik hör jag skillnad på alla typer av metal även fast folk säger "skrikmusik" till allting. sluta vara så trångsynt, det finns nästan lika många genres inom elektronisk musik som det finns inom metal.
#22 HHz gled in på en bananskal. Han började ju första prodda 2006. Han är verkligen ingen av dom som började med hardstyle.HHz är EN person nu btw.
Håller mig till annan musik nu.
http://www.youtube.com/watch?v =RWNqFrwA7wI
Defqon anthem 2003: http://www.youtube.com/watch?v =E82EdgiiXvg
Defqon anthem 2010: http://www.youtube.com/watch?v =tIonBsMBP0M
Hoppas någon hör lite skillnad iaf. Bring back 2003 please! :)
Men blir så uttjatad att lyssna på i vanliga fall då allting låter för modernt för min smak.
DHHD - 30 Minutes
Du kan inte lära en gammal hund att sitta.. Och hardstyle har alltid varit en gammal hund för mig.
Den hardstylen som fungerar bäst just nu är italiensk, hårdare och inte lika modern.
den var ju helt okej!
http://open.spotify.com/user/b erenskiold/playlist/59BgERq2hc hMRLXMMTduwY