Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Jag hade kört på Ayia Napa eller Rhodos! Det finns mycket annat att göra där också (tänkte på de som inte bara vill festa). Cypern är riktigt nice måste jag säga! Malta kan vara rätt nice också! :)
åk till amsterdam. jag och 4 polare kom hem därifrån igår. riktigt nice med röka, finaste ölen jag smakat, grym stad förövrigt och red light district. har ni pengar ska ni åka dit. har ni inte pengar så åk inte till amsterdam. jag och en till var de enda som inte hade tillräckligt cash efter 3 dar o blev då bara att röka o kolla tv på hotellrummet iprincip resten av resan (var där i en vecka). men jävlar du, deras horor där är fan 15/10. dem är galet snygga allihopa och bra på de dem gör. rekommenderas stort. alla borde åka till amsterdam åtminstone en gång i sitt liv, för de är grymt där!
#17 Jag va i Egypten för några år sedan och upplevde aldrig att de var påträngande. Det var som i vilket annat land som helst, de kom fram, man ignorera, de gick iväg.
Haha #12 du har verkligen varit på fel ställe om du tycker som du gör. Eller snarare gått rakt in i en turistfälla.
Haft lägenhet i Alanya i snart 3 år och när du känner till ett land eller snarare en stad så väl så vet du var du ska gå. I Alanya finns allt. Fest, strandliv, uteliv, shopping, lugn, aktiviteter. Det finns absolut inget du saknar och dessutom ruskigt billigt.
Exempel på folk som bli lurade i turkiet är människor som ger sig in i den såkallade "Bazaren" Där alla turistfällor finns gällande shopping osv. Det gäller att läsa på sig och ta reda på var man ska gå!
#23 Dyrt? Du kan leva för 50kr dagen om du så vill.
Går du exempelvis till ett turkiskt hak istället för en turistrestaurang kostar en kebab 3lira = cirkus 12kr. Alternativ kan man äta sish, spett osv för unefär 4-5 lira vilket motsvarar 15-20kr. Du kan komma undan billigt och gatuförsäljarna finns inte överallt utan endast vid bazaren och de stora turistområdena, där hotellen ligger. Ut och äventyra och hitta de fina ställena istället!
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Turkiet eller Spanien.
Dom kan väl knulla med varandra?
#2 Bra förslag tbh.
Det är väl inte olagligt men jävligt äckligt imo...
#5 Det skulle uppfylla allas drömmar att åka dit, men lite starkare sol vill vi ha. :)
1 Ni festar
2 De blir av med oskulden på party
3 Ni chillar vid poolen bakis
Tragiskt..
Skrivet med min iPhone
Cypern (Aiya Napa) är en fest ort som många åker till, ska tydligen vara bra drag men har aldrig varit där så kan inte bekräfta.
Akta er för Turkiet, rent skitland som kryllar av försäljare och annat påträngande avskum detsamma gäller Egypten, Marocko och Tunisien.
Nej men deras mål är ju inte att förlora oskulden haha. Kan de så gör de det säkert.
Tragiskt att det finns så socialt handikappade människor.
Haft lägenhet i Alanya i snart 3 år och när du känner till ett land eller snarare en stad så väl så vet du var du ska gå. I Alanya finns allt. Fest, strandliv, uteliv, shopping, lugn, aktiviteter. Det finns absolut inget du saknar och dessutom ruskigt billigt.
Exempel på folk som bli lurade i turkiet är människor som ger sig in i den såkallade "Bazaren" Där alla turistfällor finns gällande shopping osv. Det gäller att läsa på sig och ta reda på var man ska gå!
Går du exempelvis till ett turkiskt hak istället för en turistrestaurang kostar en kebab 3lira = cirkus 12kr. Alternativ kan man äta sish, spett osv för unefär 4-5 lira vilket motsvarar 15-20kr. Du kan komma undan billigt och gatuförsäljarna finns inte överallt utan endast vid bazaren och de stora turistområdena, där hotellen ligger. Ut och äventyra och hitta de fina ställena istället!