Jag ska gå rakt på sak. Jag har en uppgift i skolan som jag verkligen inte hittar ett skit om så om det är någon som vill hjälpa till så go ahead.
"Write an essay where you compare the working environment for construction workers of the 1950s with the working environment of the construction workers of today. "
Tack
Wayne Rooney hela vägen! SÅ JÄVLA FINT MÅL!
OnT: Stankovic's mål är det snyggaste!
OT: Gubben blev ledsen efter Zlatans mål :'(
#7 Japp.
Din webbläsare för Google Chrome innehåller redan Adobe® Flash® Player. Google Chrome uppdateras automatiskt när nya versioner av Flash Player är tillgängliga.
http://www.youtube.com/watch?v =wuPCG-L8CrQ
Där har ni alla de nominerade målen :)
Det är så sjukt snygga mål, den tajmingen som dom har är fan läskig!
Visst, alla dessa cykelsparkar är väldigt svåra tekniska nummer, men det Neymar gör är dubbelt så svårt och elegant!
Rooneys var ju riktigt fint må jag säga.
Dos Santos, Neymar eller Rooney borde vinna. Dos Santos var verkligen jawdrop
Neymar´s mål dock, där kan man snacka om jawdrop, det finns inga ord, sista finten han gör är helt jävla sinnessjuk
Hoppas & tror på någon av dem
Messi's mål fattar jag inte varför det är med ens? Vanligt jäkla fotbollsmål >.<
Andra platsen tycker jag nog Zlatan förtjänar. Att ha 2 backar på sig, en studsande boll men ändå är kylig nog att kolla upp och ser att målvakten står felplacerad och slår till med fel fot mot bortre krysset hade faktiskt inte många klarat av i den situationen.
Skillnad mot cykelsparkarna där de bara slår till och hoppas på det bästa.
OT: Neymar eller Rooney.
Edit: Rooneys mål är också galet. Det står nog mellan dessa två.
Imo så står det mellan honom, Rooney och Neymar