Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Känner ej alkoholsmak..

Postat av Vanillacokee den 19 November 2012, 14:31
22 kommentarer · 968 träffar
Tjena, tänkte bara höra angående en sak..

Har druckit alkohol i samband med fester etc sen jag var 14bast (23 nu)
Dock har det hänt något nu dem sista månaderna som jag tycker verkar märkligt, för ca 3månader sedan köpte jag en hel del whisky över nätet (8liter) och har på ungefär en månad druckit upp 2 av dem, (2mån sen) då jag tycker om att snutta lite whisky när man är hemma och ledig :)

Dock har jag nu på sistone känt att jag ej längre kan känna smaken på alkoholen som jag kunde innan trots att det var 2mån sen jag drack av min whisky,
när jag dricker öl tex så smakar det ju såklart öl men ingen alkohol.
Arboga 10.2% som för mig var odrickbart för något år sedan smakar som vatten i dagsläget..

Lite tråkigt när man går ut numera om helgerna, trodde jag skulle få tillbaka smaken igen trots mitt lilla uppehåll men nej, går i tankarna om jag förstört mina smaklökar som känner ju alkohol då samma smak på maten består..
Elller om man fått något alkoholistsympom?

Någon här som vart med om något likadant? Fick du tillbaka det? Googlat lite men inte hittat några ordentliga svar..

Och jusste.. Detta är INGEN skryttråd för er som kanske tror det.
-"Ohh jaa kan dricka hur mycket alkohol som helst utan att grimasera" är inget bra snarare tvärrtom..
Föregående tråd
Nästa tråd

22 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 22 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..