Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Här är en tråd

Postat av lndthaking den 19 November 2012, 05:33
8 kommentarer · 251 träffar
Här är en tråd för er alla som vill prata med mig.

Detta är första gången på många år jag "dygnar" jag vill bara dela med mig av att mitt liv är piss och allt som skulle kunna uppmuntra mig skulle vara välkommet.
Jag börjar få visioner att det är fåglar som flyger framför mitt ansikte och jag lyssnar på fucked upp musik. Snälla.
Kan även tillägga att hela veckan har varit såhär, det är mest därför jag mår piss.

Det är försent för att sova och jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Jag orkar inte titta på film, spela etc. Vad ska jag göra?
Jag ska ta bussen om exakt en timme och trettio minuter. Det känns faktiskt helt okej men ändå inte.

Snälla prata med mig. Jag har inga vänner och jag mår faktiskt dåligt. Det finns ingen online på facebook, verkligen ingen. Jag skulle verkligen uppskatta lite konversationer som skulle få mig på glada tankar.

Om du känner dig väldigt bra på att uppmuntra så vänd dig gärna till mig.

Diskutera gärna vad livet betyder för dig och vad du lever för.

Mvh lilla mig.
Föregående tråd
Nästa tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar