Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Träning - Kost

Postat av oggus den 18 November 2012, 21:02
21 kommentarer · 416 träffar
Tjenare!

Jag är lite av ett träningsfreak, tränar 6-7 dagar i veckan och 2-3 timmar varje pass.
Men jag är inte den personen som vill bli värsta odjuret när det kommer till muskler utan jag vill bara känna mig ''fit''. Asså bara känna att konditionen och välmåendet är på plats! :D

Jag älskar cardio men lägger även till en del styrka, såhär skulle ett vanligt pass kunna se ut för mig:

2h spinning
30-45min styrka

Men nu till det jag faktiskt skapade tråden för, jag vet inte riktigt hur jag ska äta med tanke på min träning! När jag då till exempel kör spinning i 2h så förbränner jag cirka 1800 kalorier + då de man förbränner under styrkan. Hur borde jag äta egentligen?

Har även lagt in en tråd på http://www.kolozzeum.com/forum / och fått lite feedback men vet även om att det finns träningsinriktade ungdomar här på fragbite som kanske kunde komma med lite förslag osv :D

Tack för mig och ha en fortsatt trevlig gaming natt!
Föregående tråd
Nästa tråd

21 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar