Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

lugnande medel?

Postat av InZan3 den 15 November 2012, 19:43
80 kommentarer · 7 357 träffar
Tja gubbs.

Jag blir alltid nervös till exempel på prov, när jag ska tala inför en grupp människor och ibland när jag ska prata med vissa personer. Detta är extremt jobbigt och har varit det sedan högstadiet, kommer bara inte över det. Då det är en del av min vardag ställer det till stora problem, och jag undrar nu..

Finns det några medel, tabletter eller annat som man kan ta, som lugnar en? Så att man inte ser ut som någon skum fiskare med tics? Skakar något så in i helvete och får panik.

Exempelvis så failade jag totalt på matteprovet och får antagligen bara C, när jag förstår allting perfekt egentligen. Blir bara så stressad och skiter på mig :(

Så återigen, några LAGLIGA medel, tabletter osv som kan komma till användning. Nej, tänker inte röka ett eller annat, if you know what I mean....

80 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 80 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..