1
Billig (men bra) HDMI-kabel
Postat av POCKETESS3 den 12 November 2012, 22:16
30 kommentarer · 2 630 träffar
Vill först av allt säga att jag inte kan ett enda piss om sånt här, det är nästan så att jag inte ens vet vad en HDMI-kabel är. Men om jag inte har fel så är väl det en sladd som kan överföra bild från datorn till TVn? I så fall är det precis vad jag ska köpa till pappa i julklapp. Han har en randomlaptop (med HDMI-uttag) och jag en stationär dator (måste väl ha HDMI-uttag?) och sen är det en vanlig 42" platt-TV som är 2 år gammal som sladden ska passa till. Sladden bör vara minst 10m för min stationära befinner sig i ett annat rum än TV-n.
Är det ens någon skillnad på billiga HDMI-sladdar och riktigt dyra versioner? Vad är skillnaderna? Jag är ute efter en sladd som är absolut så billig som möjlig, men vill ändå inte köpa skräp. Finns det någon för endast 100-200:-? Begagnat kanske?
Är det ens någon skillnad på billiga HDMI-sladdar och riktigt dyra versioner? Vad är skillnaderna? Jag är ute efter en sladd som är absolut så billig som möjlig, men vill ändå inte köpa skräp. Finns det någon för endast 100-200:-? Begagnat kanske?