Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Läsa vidare inom webbdesign.

Postat av Lovelywookie den 12 November 2012, 22:05
4 kommentarer · 312 träffar
Hejsan alla mina kära 30-slakare!

Jo läget är såhär, jag tar studenten nästa år. Och jag vill läsa vidare, och det jag vill bli är webbdesigner. Kan bara grundlig html kod och har lekt lite i Dreamweaver, så är inte direkt "kunnig" om man säger så. Men vill så himla gärna lära mig.

Så det jag är ute efter är en kurs för webbdesign där man lär sig html och hela paketet.

Så har lite frågor;

Jag har läst matte B men fick ig tråkigt nog (har svårt för matte.)

Och för att komma in i högskolan måste man nästan alltid ha läst matte B. Borde jag plugga upp det och få ett godkänt? Dum fråga kanske men lika bra att fråga.

Vilka skolor finns det? Är sjukt sugen på Jönköping då jag älskar staden, men det enda jag hittade där var Grafisk design och webbutveckling. Men är inte säker på att det är något för mig.

Och hur är det att läsa på högskola egentligen?

(Vill inte ge mig in i något som jag kanske inte klarar av.)

Jag går dock Grafisk Design nu på gymnasienivå och har väldigt lätt för det, jävligt roligt. Men vet inte riktigt vad Webbutveckling är.

Har googlat rundor lite utan att få några konkreta svar, så alla svar uppskattas. Vill ni tillägga något så är ni mer än välkomna att göra detta.

Edit: Vill läsa på en skola, och inte på distans. Kommer inte få något gjort då. (Tråkigt nog.)

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..