1
Liverpool - Ett skämt!
Postat av EvilDoer den 11 November 2012, 19:42
76 kommentarer · 2 261 träffar
Hur man ens kan ha en spelare på en så viktig position som Joe Allen är för mig en gåta. Hur BR ständigt kommer undan med sina efterblivna taktiska upplägg är ett ännu större mysterium! 2 vinster, 6 oavgjorda, 3 förluster och -2 i bagaget. Hur kan den här tomten få sitta kvar?
Kom gärna med argument för detta, men skippa gärna "Satsa långsiktigt".
Jag anser att FSG hade chansen att göra något bra av deras övertag av klubben men man satsade på en Kalle-Anka tränare med dåliga meriter och som fått credit för en annan mans arbete i Swansea. Satsa rätt så det BLIR långsiktigt istället.
Jag är så jävla trött på den här nordirländaren och hans kära Joe Allen.
Folk klagar på Nuri Sahin. Konstigt. Ni som följde Dortmund i Bundesliga när han dominerade totalt 2 säsonger i rad vet att Nuri bör spela på Allens position och styra spelet liksom en viss Alonso. Nu har vi sidledskalle där (Allen) som ständigt slår bort passningar å sätter lagkamrater i bekymmer med sidledspassningar och bakåtpassningar. Kostar verkligen en spelare som inte tillför ett jävla dugg 150 miljoner kronor nuförtiden?
B R, avgå din jävla sopa. Du lever i en illusion.
Kom gärna med argument för detta, men skippa gärna "Satsa långsiktigt".
Jag anser att FSG hade chansen att göra något bra av deras övertag av klubben men man satsade på en Kalle-Anka tränare med dåliga meriter och som fått credit för en annan mans arbete i Swansea. Satsa rätt så det BLIR långsiktigt istället.
Jag är så jävla trött på den här nordirländaren och hans kära Joe Allen.
Folk klagar på Nuri Sahin. Konstigt. Ni som följde Dortmund i Bundesliga när han dominerade totalt 2 säsonger i rad vet att Nuri bör spela på Allens position och styra spelet liksom en viss Alonso. Nu har vi sidledskalle där (Allen) som ständigt slår bort passningar å sätter lagkamrater i bekymmer med sidledspassningar och bakåtpassningar. Kostar verkligen en spelare som inte tillför ett jävla dugg 150 miljoner kronor nuförtiden?
B R, avgå din jävla sopa. Du lever i en illusion.