Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kryssningen blir en mardröm?!

Postat av johnny depp den 10 November 2012, 19:32
12 kommentarer · 558 träffar
Allt började för tre veckor sedan. Två av mina tjejkompisar fyllde år, och vi anordnade en överraskningsfest som bestod av förkrök och en kryssning på 24 timmar.

Runt 18 tiden var vi på plats, och redo att gå på båten, och när vi stod i kön fick jag ögonkontakt med en väldigt söt brud (Vi kallar henne Elin) Hon var i min ålder (18+) och hade långt brunt hår. Vi hade ögonkontakt i säkert 10 sekunder, med kändes som flera timmar, det var pinsamt men kändes "magiskt"

Väl på båten, gick vi till våra egna hyttar. Vi var sex stycken killar och två tjejer. Tre killar i varje hytt, och tjejerna hade sin egna hytt.

Vi satt och "förade" lite i hytten, och några snabba timmar senare var det dags för buffén, och självklart såg jag Elin (som jag haft ögonkontakt med) sitta vid ett bord och "iaktta" mig. Hon viskade något till sina kompisar och dom nickade och kollade mot mig. (Vid det här laget förstod jag att någonting skulle hända mellan oss).

Jag plockade på mig dricka och mat och vårat gäng satte oss vi ett bord och hade det jättetrevligt.

Det rörde sig snabbt mot kvällen, alla blev fullare och fullare.
Vi bestämde oss att ta några shots tillsammans inne i hyttarna innan vi rörde oss mot dansgolvet.
Sagt som gjort, och några minuter senare var vi ute på dansgolvet.
Jag letade efter Elin som jag haft ögonkontakt med, men hon syntes inte till, så jag började "fyllemingla" med andra tjejer.

Vi hade kommit fram till att Om vi tappar bort varann så ses vi vid baren, och efter mitt lilla "mingel-uppdrag" utan någon vinst gick jag till baren för att hitta mina kompisar, men jag kunde inte se dom, jag tänkte att dom antagligen var ute och dansade på för fullt.

Jag beställde en drink i baren och stod vid bardisken för att vänta tills någon jag kände skulle komma och hålla mig sällskap.
Några minuter senare kom det fram en tjej (Vi kan kalla henne Malin). Den här tjejen var mycket kortare, och hade blont hår,lite mullig men söt på ett konstigt sätt. Vi snackade lite, båda var fulla, och inte många sekunder senare var tungor i varandras munnar.

NU TILL DET SJUKA!

Som sagt höll jag och Malin på att strula, men helt plötsligt dras hon bort ifrån mig, och vi kollar båda bak för att se vem det är, och vem tror ni att det är? ELIN! Jag kommer inte ihåg exakt vad hon sa men något i stil med "Du ska hålla dig borta ifrån min kille, din äckliga h***". Självklart frågade Malin vafan hon höll på med, och till svars gav Elin henne en örfil!
Jag gick i mellan och frågade vad fan hon höll på med, och vad tror ni händer då?! Hon ger mig en örfil och säger "DU KOMMER FÅ ETT HELVETE FÖR DET HÄR!" och stack iväg.

TRE VECKOR SENARE:

Anledningen till varför jag skrev det här är för att IDAG, alltså tre veckor senare, fick jag ett brev i min brevlåda där det stod "JAG VET VAR DU BOR, TRO INTE ATT DU KOMMER UNDAN!".

Vad borde jag göra? ska jag anmäla det här till polisen? vad kan jag säga? jag har inga som helst bevis på att det är hon, så anmäla går nog inte!
Och HUR FAN vet hon vad jag heter, vi snackade inte ens någonting utan hade endast ögonkontakt!

kommer med edit så ofta någont händer!!
Föregående tråd

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..