1
Starta nytt (SA-MP) !!
Postat av TerrorTommy.-1776 den 9 November 2012, 01:38
14 kommentarer · 286 träffar
Tjenare alla glada bröder och apor.
Det har kommit ut en ny RP server (SA-MP).
Tänkte för alla som är sugna på att börja lira tillsammans.. En idé.
Vi alla är med i samma familj (samma efternamn) och vi hjälper varandra. Vårat syfte kommer vara att kontrollera hela servern (IC) inte OOC. - Att ta över och bli Leader inom varje Faction som behövs.
Vi sätter top 3 prio på dom 3 viktigaste faction's vi måste bli Leader över. Te.x CIA, FBI, LSPD osv. Alla Faction's som ger makt och pengar.
Vi har det riktigt roligt och bara kör på! Det är en ny server så jag vet inte hur seriös man kan ta den, har inte ens loggat in ännu haha. Men jävligt kul tidsfördriv!
Så det skulle vara grymt kul om en del var på, destu fler vi är destu bättre och roligare blir det!
Familjen heter Rothschild.
http://en.wikipedia.org/wiki/R othschild_family
Mitt nickname in-game kommer vara Fidel_Rothschild.
Så alla som är på, kontakta mig in-game & använd dig utav samma efternamn (Rothschild). Te.x "FBuser_Rothschild".
Här är lite information om servern så ni vet vart ni ska.
Namn på servern : New Amsterdam Roleplay.
Owner : Herman B Stiffman
Co-Owner : Michael L Finn
Script : AM-RP V1.2
IP: 93.190.141.10:6691
Hemsida : Na-roleplay.tk
-------
Hoppas vi ses in-game, och se till att kommentera för att få Tråden synlig och öppen för andra, så det flyter på! Skulle vara helt sjukt kul om vi blev 20st i familjen tillslut! =D
Det har kommit ut en ny RP server (SA-MP).
Tänkte för alla som är sugna på att börja lira tillsammans.. En idé.
Vi alla är med i samma familj (samma efternamn) och vi hjälper varandra. Vårat syfte kommer vara att kontrollera hela servern (IC) inte OOC. - Att ta över och bli Leader inom varje Faction som behövs.
Vi sätter top 3 prio på dom 3 viktigaste faction's vi måste bli Leader över. Te.x CIA, FBI, LSPD osv. Alla Faction's som ger makt och pengar.
Vi har det riktigt roligt och bara kör på! Det är en ny server så jag vet inte hur seriös man kan ta den, har inte ens loggat in ännu haha. Men jävligt kul tidsfördriv!
Så det skulle vara grymt kul om en del var på, destu fler vi är destu bättre och roligare blir det!
Familjen heter Rothschild.
http://en.wikipedia.org/wiki/R othschild_family
Mitt nickname in-game kommer vara Fidel_Rothschild.
Så alla som är på, kontakta mig in-game & använd dig utav samma efternamn (Rothschild). Te.x "FBuser_Rothschild".
Här är lite information om servern så ni vet vart ni ska.
Namn på servern : New Amsterdam Roleplay.
Owner : Herman B Stiffman
Co-Owner : Michael L Finn
Script : AM-RP V1.2
IP: 93.190.141.10:6691
Hemsida : Na-roleplay.tk
-------
Hoppas vi ses in-game, och se till att kommentera för att få Tråden synlig och öppen för andra, så det flyter på! Skulle vara helt sjukt kul om vi blev 20st i familjen tillslut! =D