1
22 November.
Postat av WalleeY den 8 November 2012, 17:40
27 kommentarer · 102 träffar
Tjena fragbiterz.
Mår fett dåligt just nu för jag har brutal ångest.
Idag fick jag ett sms av en kompis jag inte har haft speciellt mycket kontakt med på senaste tiden.
Men för något år sedan var vi "bröder".
I smset stod det "tja man allt bra? Har 2 vip biljetter till swedish house mafia och eftersom du ställt mycket för mig"
Tackade ja självklart, alltid kul att träffa en broder.
Grejen är den jag är super-aik fan.
Har missat 3 hemmamatcher på 3 år.
Och ja tyvärr är ju den absolut sista matchen på Råsunda den 22 November samma dag som snubbarna spelar musik.
Egentligen diggar jag inte ens sån musik.....
Och nu kan jag verkligen inte välja vad jag ska göra och har feting ångest över det.
Så tänkte att ni kan hjälpa mig.
Vad skulle ni valt?
Självklart kommer ju alla som inte håller på gnaget säga svenska hus maffian men tänk er in i min situation.
Tack på förhand.
Kanske lite stavfel och sånt men är relativt stressad då jag ska röra mig in mot solna om 5-7 min för att se aik spela skjortan av eindhoven.
Tack på förhand piz.
Mår fett dåligt just nu för jag har brutal ångest.
Idag fick jag ett sms av en kompis jag inte har haft speciellt mycket kontakt med på senaste tiden.
Men för något år sedan var vi "bröder".
I smset stod det "tja man allt bra? Har 2 vip biljetter till swedish house mafia och eftersom du ställt mycket för mig"
Tackade ja självklart, alltid kul att träffa en broder.
Grejen är den jag är super-aik fan.
Har missat 3 hemmamatcher på 3 år.
Och ja tyvärr är ju den absolut sista matchen på Råsunda den 22 November samma dag som snubbarna spelar musik.
Egentligen diggar jag inte ens sån musik.....
Och nu kan jag verkligen inte välja vad jag ska göra och har feting ångest över det.
Så tänkte att ni kan hjälpa mig.
Vad skulle ni valt?
Självklart kommer ju alla som inte håller på gnaget säga svenska hus maffian men tänk er in i min situation.
Tack på förhand.
Kanske lite stavfel och sånt men är relativt stressad då jag ska röra mig in mot solna om 5-7 min för att se aik spela skjortan av eindhoven.
Tack på förhand piz.