Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

willys, SNATTERI

Postat av jclito den 8 November 2012, 00:22
101 kommentarer · 1 660 träffar
Tjo fragbite.

Var på willys för ett tag sedan med en kompis vi fyllde väskan med drickor och mera skit. Och vi ser en gubbe som är lite skum som går runt oss, sen efter ett litet tag så går han och betalar varorna. Jag sa till min polare vi går och tar ett tuggummi paket och betalar det, Vi tar ett tuggummi paket var jag betalar båda, och när vi ska gå så frågar gubben oss om han får kolla i våra väskor vi bah vaf*n sa du"får jag kolla i era väskor" nej sa vi "pulsen på 300". Vi går mot utgången och säger till varan fyf*n det var nära ögat. Och precis när vi går ut genom portarna så kommer två willys grabbar fram och frågar om vi har nå i väskorna, Nej säger vi och börjar gå mot dem. får vi kolla i väskorna, vi svarar inte ens efter 10 sekunder säger jag ni får ringa polisen, för ni har inte rätt att kolla, Och det gör han. Vi får sätta oss i en av deras rum. Efter tio minuter så kommer dem och kollar igenom våra väskor och ser allt. Dem frågar massa med frågor pers nummer osv, sen ringer dem hem till våra föräldrar. Och det var inte mer med det. Men hur f*n kunde gubben hinna prata med personalen vi hade koll på han hela tiden?

Men frågan är kommer detta innebära stöd familj? OBS! vi är bara 14!
Föregående tråd
Nästa tråd

101 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 101 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..