Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

32" TV upplösning

Postat av kebabtomteN den 5 November 2012, 13:36
10 kommentarer · 221 träffar
igår när jag bad er om hjälp blev jag bannad pga att jag tydligen inte skapade en diskussion o att jag inte hade sökt i forumet. nu tänkte jag berätta hur jag kan ändra min 32" tv från 1360x766 till 1824x1004 utan att det ser förjävligt ut.

som ni kanske minns så gjorde jag den här tråden igår.

"vilken är högsta upplösningen jag kan ha på min 32" tv utan att det ser helt fucked ut?

sitter just nu på 1366x768 pixels men undrar hur högt jag kan gå utan att det ser skumt ut..

edit: topic ska självklart vara 32"skräm*

edit2: här är skärmen http://www.ciao.se/Thomson_32H S5246__1454605 "

och vart bannad för detta.

Originalplats

Regelbrott

§6 Sök i forumet, nyhetsarkivet och tipset innan du gör en tråd, det finns en stor chans att det redan finns en tråd om det du hade tänkt ta upp!

Problem med Steam och FPS finns det t.ex. redan massor av trådar om. Skapar man nya trådar om dessa ämnen får man en varning.

§7 Skapa inte trådar som inte kan ge upphov till en vettig diskussion.

Detta inkluderar trådar med frågor som lättast besvaras med hjälp av en sökmotor.

Varningens styrka: 2/10"

så vi börjar med att säga att FB polisen uppenbarligen inte gör sitt jobb.. för nu ska jag förklara för alla er hur man gör för att få den upplösning man vill ha men inte fucka upp allting.

first off.

höj till den upplösning du vill ha. själv så ville jag ha 1920x1080 men då kunde jag inte se mina ikoner pga att det vart för stort. och det var pga det som jag frågade alla er igår.

men n u ska jag berätta så du får så du kan se dina ikoner och ändå ha den stora upplösningen du vill ha.

1. som sagt. ställ in upplösningen

2. (om du har Nvidia) så gå till nvidias kontrollpanel.

3. leta i den vänsta sidebaren efter "adjust desktop size and position"

4. klicka i rutan där det står "enable desktop resize"

5. klicka resize.. du kommer nu att få upp 4 st pilar i hörnen. ändra så dem ligger i matchning med din skärms storlek. och klicka sedan apply.

klart :)

och nu kära FB polis. _NU_ finns det en tråd som beskriver mitt problem..

Disk. finns det lättare sätt än det jag nyligen förklarat? isf hur?

EDIT: uppenbarligen kan man inte göra " tecknet i topic så det blir bara 32.. en moderator får gärna ändra till "32 tums skärm"

fb poliserna gör inte sitt jobb?

17 personer har röstat
Föregående tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..