Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Börja gymma igen!

Postat av Hampthechamp den 3 November 2012, 15:31
14 kommentarer · 529 träffar
Tja alla fragbiters.

Nu är det så att jag bestämt mig för att ta tag i träningen igen efter en ganska lång tids uppehåll/resande/diverse skit.

Jag ska samtidigt köra lite rehab-träning på gymmet eftersom jag vred axeln ur led för ett tag sedan.

På gymmet kör jag blandad träning just nu för att sedan utöka övningarna och köra mer specifikt.

Det jag tänkte köra nu är:
Gym 2 eller 3 dagar / vecka
Springa 2 dagar / vecka

[Fråga 1]
Det jag undrar är hur många reps/sets ska man köra för att bibehålla och bygga upp en tränad/rippad kropp? Jag satsar alltså inte på att bli någon äckligt stor kroppsbyggare då jag tycker det är fult, utan vill ha en stark och DEFFAD kropp med bra uthållighet och styrka.

Jag är lite för lat för att googla just nu men tänkte bara kolla om någon har några bra tips för att lägga upp träningen!?

[Fråga 2]
Jag undrar om det är värt att köpa protein och ta efter träningen? Förut ville jag bli större och gå upp i vikt och då körde jag på Gainer Pro men det är inget jag känner mig uppmanad till nu. Jag funderar på att köpa Whey 80 eller något liknande kanske då jag inte vill gå upp i vikt särskilt?

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..