Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Roligt nu för tiden...?

Postat av Jolteon den 29 Oktober 2012, 20:48
18 kommentarer · 201 träffar
TJenare fragggabite! Har tidigare varit en riktig gamer cs wow allt. Då satt man i venten och snackade, praccade och pangade!

Nu när jag nästan lagt av med allt gibbande och lanar nästan aldrig med mina kompisar eftersom dom föredrar att sova kl. 02.00 som senast ( torskar, jag vet)

Vad ska man göra nu för tiden förutom att spela spel? När man va mindre fanns det ju lite fester här och där men nu är det ju bara krogen som gäller...Kan erkänna att intresset för krogen inte heller är särskilt positivt.

Kan tilläga att jag är 18 år gammal.

En vanlig dag som denna vad kan man hitta på med sina kompisar? Vi har gjort massa skit men inget är särskilt roligt och vi hittar inget "speciellt" att göra som man aldrig tröttnar på.

Vi har t.ex. äggat (lowlife, som fan jag vet)

Ute och kört golf mitt i natten osv...

För oss funkar det kanske inte riktigt heller att bara träffas och "prata" det måste finnas nått vi kan göra samtidigt.

Någon som har några tips? Man kanske skulle arrangera en roadtrip eller liknande men det blir det inte detta lovet, därför söker jag andra alternativ!

EDIT: Bor för övrigt i Norrköping (aka kanske den döda staden)
Föregående tråd
Nästa tråd

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 18 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..