Flickvän fick stalker på krogen
Så, ja, hej!
Efter gårdagens upplevelser så har mina åsikter ang. flyktingar till Sverige fått sig en twist.
Det var så att en vän till mig och min sambo som flytt staden kom på besök. Vi förfestade lite och drog sedan till krogen. Allting var frid och fröjd på krogen, tills det började droppa in fler och fler folk.
Till slut så kommer en snubbe fram till min sambo och börjar ragga på något creepy och otroligt efterblivet vis, snubben kan heller inte svenska då han säger att han är en Afghansk flykting och har sökt asyl i Sverige i 1,5 år. I alla fall så framför min sambo att hon har ett förhållande vilket snubben behöver bevis för att tro på. Hon står en bit ifrån bordet där jag sitter och ber mig att vinka, vilket jag gör.
Snubben tror henne fortfarande inte och får helt plötsligt för sig att följa efter henne. Till en början så gjorde han inte speciellt mycket utan att BARA stå mindre än 1 m bakom henne vart hon än gick. Till slut så började snubben att rycka i henne och dra henne i armen och säger att han vill prata, vilket mig sambo INTE vill.. Eftersom han är skum, har något slaviskt påbrå och beter sig helt efterblivet.
Min sambo som sedan ska ut och röka ber mig att följa med, klart som fan ska ryssafghanen följa med och stå lite för nära henne med någon av sina fårliknande polare. Han "tappar" en cigg, som han böjer sig och tar upp och nuddar min tjejs röv på vägen ner.
Jag försökte tagga ner men till slut gick det inte. Han gav sig inte, han fortsatte följa efter henne. Till slut så går jag fram till honom och säger "Det vore tråkigt om det hände dig en olycka".. Fast på engelska då. Han frågar om jag pratar svenska, varpå jag upprepar samma sak på svenska. Därefter så ber han mig att upprepa samma sak på engelska ?!??!?!?!? Han börjar sedan oroligt rycka mig i armen och ta tag i mig och fråga vad jag menar.
Jag vänder endast ryggen och går eftersom jag inte orkar med människan. Han följer efter ut och börjar fråga vad jag menar. Jag går rakt på sak och ber honom att SLUTA stalka min tjej. Då klämmer chipsmongot fram "Who is your girlfriend?" (min flickvän stod bredvid mig). Jag pekar mot min flickvän och säger "She is my girlfriend." Han kommer då med någon skum och efterlängtat invalid comeback "I don't want to talk to her!".
Jag svarar "Then, stop following her!". Han börjar igen "spela", tror fan på riktigt att denna avkomma är efterbliven. Han frågar i alla fall igen vad jag menar och ett hårt tag om mina armar och skakar mig. Jag trycker bort honom och ber honom att inte röra mig.
Vakten på krogen lyckas sedan få bort honom från mig och jag och min sambo drar.
Jag har lite aggressionsproblem och var nära på att flippa totalt. Dock så har min sambo aldrig riktigt beskådat min ilska på detta vis, eftersom jag vanligtvis är en lugn och sansad person.
Så Fragbite, vad tycker ni om detta skämt till person som stalkade min tjej? Skulle jag ha reagerat på något annat vis? Skulle jag reagerat tidigare?
varför i hela friden skulle det bara hända vart 800e år? dummaste jag läst idag..
men, vi vet ju alla ungefär hur hög IQ nivån är hos de som sitter på facebook :)
NAAAAAA det händer inget!
#17 klart han har :)
ELLER VÄNTA LITE
DET HÄNDE JU I JANUARI OCKSÅ JA JUST DET
JAMEN DÅ ÄR DET LA INTE SÅ JÄVLA BALLT TJARÅ
du tog tydligen åt dig också, så puttenuttigt!
#20 hex är du tillbaka? det var på tiden! hahaha
Verkar dock som att du tar åt dig för du kan ju verkligen inte låta någon säga någonting till dig utan att du måste kommentera tillbaka.
Lite synd..