1
Ska jag bli en Häst eller Valross?! HELP
Postat av Elieli den 25 Oktober 2012, 23:26
10 kommentarer · 265 träffar
De flesta utav er kommer troligen inte att läsa det här, men om 2 veckor är det jul och jag gör mitt bästa för att bli en häst. Den 26:e december reser jag kanske till de öppna fälten i Texas, USA, för att lära mig av de absolut bästa hästarna. Att vara en häst betyder mycket för mig. Jag har precis börjat min träning. Jag har spikat fast hästskor på fötterna(gör jätteont) och rakat mitt hår till en hästman. Det skulle betyda allt i världen om ni stöttade mig. Snälla, tack!!!
MEN...
Jag älskar även valrossar, nästa år fyller jag 21, och jag vill också bli en valross. Jag vet att det finns miljoner människor där ute, men jag lovar att jag är annorlunda. Den 26 December har jag fått chansen att åka till Antarktis(Där bor de bästa valrossarna). Om resan går igenom så ska jag såga av mina armar, och redan nu slidar/glider jag fram på magen vart jag än går som träning. Jag är kanske ingen valross än, men jag lovar att om ni ger mig en chans och stöttar mig så mkt som jag behöver, så kommer jag att bli den bästa valrossen någonsin. Tack
vad ska jag bli!?!?!? hjälp
MEN...
Jag älskar även valrossar, nästa år fyller jag 21, och jag vill också bli en valross. Jag vet att det finns miljoner människor där ute, men jag lovar att jag är annorlunda. Den 26 December har jag fått chansen att åka till Antarktis(Där bor de bästa valrossarna). Om resan går igenom så ska jag såga av mina armar, och redan nu slidar/glider jag fram på magen vart jag än går som träning. Jag är kanske ingen valross än, men jag lovar att om ni ger mig en chans och stöttar mig så mkt som jag behöver, så kommer jag att bli den bästa valrossen någonsin. Tack
vad ska jag bli!?!?!? hjälp
HEZT LR VALROZZ?
20 personer har röstat