Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Skumma/Misslyckade sexakter![dreck]

Postat av FROLF den 24 Oktober 2012, 20:55
35 kommentarer · 1 043 träffar
Hejsan FROLF här!

Alltid när jag och polarna dreck na brännvin så brukar vi försöka trycka brudar.

Har 4 av både skumma och lite värre att bjuda på

1. Som nykläckt 18-åring lyckades jag slå följe med en brud på runt 25 till hennes hode. Väl i sängkammarn så rycker jag av mig kläderna kåt som en tupp medan hon tar det lite lugnare. Men när hon väl drar av sig trosorna så hör jag hur det rasslar till och uppmärksammar att hon har 10-12 piercingar i fittan som hon dessutom börjar fästa konstiga grejer i som jag aldrig sett förr. Men vi knullar på även om jag är aningen obekväm. Kan tänka mig att känslan av att knulla henne skulle kunna jämföras med att knulla en konservburk med mjukt innanmäte. Riktig bondage-brud!

2. Denna händelse var mitt fel. Har just dragit över en brud och vi är i stort sett färdiga när min mobil ringer. Eftersom jag inte ser det lyser antar jag att den ligger i byxfickan på golvet så lutar mig mot nattduksbordet och tar upp en tändare och tänder *FVOV* hennes hår tar eld dock typ självslocknar det snabbt men en hel del hår på hennes huvud har blivit väldigt kort, hon var inte så glad

3. Möjligtvis den värsta. Ligger och pippar stenhårt med ett av de finare sliddjuren jag legat med då hon kläcker ur sig "Du, eh jo jag är faktiskt född x-x-x-x". Hon sa alltså sitt födelseår vilket skulle betyda att hon inte var mer än 13 år. Hon hade själv påpekat flera gånger att hon var 16. Sliter mig upp ur sängen och rycker åt mig hennes plånbok och checkar hennes ID, och jovisst fan är hon 13.... Den dagen lärde jag mig att även en vrålhet brud kan få ett mastodontstånd att slakna bara hon säger fel saker. Var själv 19 vid händelsen.

4. Detta var med en jämnårig skolkamrat i 8an. Vi hade flörtat lite då och då och hur som haver så var vi hemma hos henne och skulle doppa fläskfilén i marinaden, lägger oss i hennes säng då kärringen säger "Nej usch det här går inte, inte här FARMOR kan se mig" mina ögon blir som tefat då hennes farmor var död. Men hon insisterar på att vi ska gå ner i källaren. Slutar med att vi ligger i källaren i ett hörn i en trång jävla sovsäck med både täcke och filtar över säcken.. hon VÄGRAR göra något om inte våra huvuden är täckta för hon vill inte att hennes döda farmor ska märka av henne. Trångt och jävligt var det men jag lyckas väl peta in den några gånger men efter en kvart ger jag mig och går därifrån sur som fan för att hon pratar trams och säger att hon kan gå upp och hålla på med självbefläckelse om farmor nu inte klarar av att se henne knulla ..Hon sitter säkerligen på mentalsjukhus idag

Har ni några skumma/misslyckade sexakter att bjuda på ?

MVH dreck na, FROLF
Föregående tråd
Nästa tråd

35 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 35 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..