Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

flickvän och rökning

Postat av pet3er den 11 April 2005, 20:31
163 kommentarer · 226 träffar
jag vet att fb inte är det bästa stället att vända sig till om man ska "fråga saker". men iaf. jag blev just tillsammans med en tjej, som jag nu märkte att jag inte vill vara tillsammans med.

jag vet inte om det är för att hon är 2 år yngre än mig. hon 89a, jag 87a. går det ens, eller e de typ.. äckligt? :S

sen så hittade min farsa ett ciggpaket i min jackficka i morse. jag skäms som f*n och vågar inte kolla min farsa i ansiktet. vad ska jag göra?!!? visst, det var mina cigg, men jag röker inte. skulle bara prova, typ :S

aja, lär få många "skittråd" och "ring bris" kommentarer. men men

*EDIT nu kom morsanå farsan upp, slängde ut brorsan å snackade med mig. jag sa direkt: "ja, det var mitt paket, men jag röker inte och har inte tagit nån cigg av det där paketet. jag fick det av en kompis som var skyldig mig pengar.. han sa att jag kunde sälja det eller nåt". visst lögnen lät skit. men den lät bra när jag sa den. en vit lögn.. eller va man ska säga.

sen börja morsan snacka om min flickvän, som jag inte hade berättat nåt om och drog hem när vi hade gäster hemma och sa att hon skulle sova över. så börja hon snacka om blommor och bin å skit å de va fett jobbigt, jobbigade än ciggskiten.

shit, de låter som om jag e 12 bast. men jag e ingen tönt, även fast de låter som det :S

aja. tjotjo

/peter
Föregående tråd
Nästa tråd

163 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 163 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..