1
Tips på utbildning. Säljare
Postat av roligkille den 21 Oktober 2012, 20:09
2 kommentarer · 179 träffar
Hej! Har under den senaste tiden fått upp ögonen för säljaryrket, efter mycket funderande kring vad jag vill utbilda mig till. Varför behöver vi ej gå in på direkt, utan tror helt enkelt att det är ett yrke som kommer passa mig som handsken. Då jag har dålig koll på utbildningar, så vänder jag mig till er. Det jag har tänkt mig är utesäljare för företag. Jag har kollat lite på ihm buisness school. Men där krävs två års arbetslivserfarenhet innan man kan hoppa på utbildningen, vilket jag inte har.
Så vilka skolor/utbildningar kan ni rekommendera mig? Jag vill ha en rejäl, bra utbildning. Som dessutom gärna förbereder mig inför jobb internationellt.
Jag har förvisso bokat in ett möte med en syv i veckan som jag har tänkt att prata med. Men vore kul att få lite information/tips redan nu.
Vad ni tycker om säljaryrket och dylikt struntar jag fullständigt i. Det jag är intresserad av står ovan.
Tack på förhand.
Så vilka skolor/utbildningar kan ni rekommendera mig? Jag vill ha en rejäl, bra utbildning. Som dessutom gärna förbereder mig inför jobb internationellt.
Jag har förvisso bokat in ett möte med en syv i veckan som jag har tänkt att prata med. Men vore kul att få lite information/tips redan nu.
Vad ni tycker om säljaryrket och dylikt struntar jag fullständigt i. Det jag är intresserad av står ovan.
Tack på förhand.