Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Söker en speciell halloween film

Postat av EmilyOsment den 21 Oktober 2012, 19:36
4 kommentarer · 173 träffar
Hej hej, EmilyOsment här!
Nu är det såhär att halloween närmar sig som alla vet och jag tänkte titta på en speciell skräck film som jag inte hittar. Jag såg den för några år sedan när jag var mindre och kommer ihåg att jag fick mardrömmar om den :P

Men nu till sak, har för mig att det var alla helgons blodiga natt men har kollat igenom filmerna som kom fram där och det är ju bara med han den där Michael Myers och det är inte en sån jag letar efter. Denna handlar om 2 personer (tror jag) som har en tjejmask typ en kille och en tjej och från en av dom så rinner det alltid näsblod typ.

Några scener är när en bränner någon med ett strykjärn, en annan när en tjej blir instängd i en bubbeltunna och personen borrar igenom det genomskinliga plasten och träffar tjejen som är instängd, npgon som har någon aning?
Tack i förväg alla fragbajtare och ha en trevlig kväll! :)
Föregående tråd
Nästa tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..