Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kvällen börja bra slutade i katasrof

Postat av __Alex den 21 Oktober 2012, 19:13
15 kommentarer · 376 träffar
Tjena FB!

Tänkte dela med mig av nått sjukt som hände i helgen när jag va o festa. Började med att vi drog till en polare o tog några öl sen skulle vi ut på krogen.

När vi kom ner till stan så va de ganska mycket folk o vi ställde oss i kö för att komma in då ser vi ett tjej gäng som står i kön och alla såg bra ut . När vi kommer in så beställer vi ett par öl dansar lite så såg jag de tjej gänget sitta i sofforna i hörnet så sa jag till min polare att vi skulle glida över dit o ragga lite.

Allt gick som planerat o vi festa med dom till klockan 2-3 så drog vi på efterfest med några av dom brudarna o sen några av mina polare. När vi kommer till lägenheten så drog vi ett par groggar och sen efter 20 minuter så börjar en utav brudarna ragga på mig så då tänkte jag fan så soft o körde, strula lite med henne så frågade hon om jag ville följa med hem till henne jag sa självklart ja o hängde på.

När vi kom till henne så tog vi nån öl till o strula lite i soffan så gick vi in till hennes sovrum så hände de som inte fick hände jag vart skitnödig så sa jag måste på toa hon vart lite småpaff och bara okej gör de. Jag gick in på toan o satt mig, jag va rätt full så märkte jag inte att tröjan hängde ner i toan men jag försökte pressa så de skulle gå snabbare så jag kunde gå tillbaka till sängen, men en liten jävla bajskorv hade på nått jävla sätt fastnat i tröjan så när jag va klar o reste mig upp o spola tvätta händerna gick ut från toan o gick in i sov rummet tog av mig la mig brevid henne så fattar ni säkert vad som hände.

Efter varje fylla så vakna jag svin tidigt och torr som en öken i munnen så jag gick upp o skulle dricka nått så går jag in i köket och känner att de blev kladdigt på foten så jag kollar o ser att de e bajs på foten o bajs på hennes vita matta, jag vart så jävla paff så jag skynda mig o ta på mig medans hon sov o skynda mig där ifrån.

Vad fan ska jag säga/göra ifall jag ser henne nästa gång jag går ut ??? Hjälp tack!

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..