Postat av zelz den 21 Oktober 2012, 16:20 6 kommentarer · 305 träffar
Jag vill minnas att handkontrollen (PS3) vibrerade när man ex. träffade målramen i FIFA 12, detta sker inte inte för mig i FIFA 13 - är det någon inställning eller har de tagit bort vibrationer?
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#3 Kollade i typ 13 affärer hittade ingen av dessa färger men en polare sa att det finns i bikbok (som vi hoppade över idag.... eller tja, igår då). Hört att de flesta coolingarna köper sina rosa chinos där och att det är relativt billigt ;)
#2 Nope.
#6 Sluuut :( Diggar färgen på de ljusblåa i H&M men dom hade endast en storlek kvar vilket var typ.. 52? Och dom var överdrivet för stora hehe. Annars hade jag utan tvekan tagit de på H&M :(
#9 Har inte tid imorgon.. först är det avslutning (jag går i 9an så..) vi kanske slutar runt 2 tiden, om inte tidigare. Vet inte riktigt. Sen kl 17.00 ska alla 9or samlas och åka tillsammans till "hemliga festen", "9ornas bal" eller vad man nu ska kalla det.. Så jag har inte tid.
Ska nämligen ta en ny dusch, fixa om håret, byta kläder osv.. Och jag vill ha chinos till hemliga festen så ska be en polare åka dit men jag har bara 250kr atm och folk säger det kostar 200. Jag sökte på google och fick fram resultat att det kostade 300 så jag vet inte. Och han hade inga pengar att lägga ut, morsan har jag redan fått en massa av osv. Så kostar de 300 kan han inte köpa de åt mig :(
#10 Nja, en tjejaffär tror jag.. Men chinos är ju för båda könen och jag vet en massa som köpt chinos där, känner dom dock inte så bra. Har inga pengar på mobilen och inga är inne på msn så kan inte få tag på dom hehe.
Ja precis som jeans menar du. Grejen är ju den att tjejbyxor sys på ett annorlunda sätt, och så har du knäppningen åt fel håll. Killar ska inte handla i tjejaffärer!
#12 Inte direkt sett chinos från bikbok men tror inte det är så stor skillnad med tanke på att en jävla massa "johnnys" går runt med rosa chinos som just är köpta på bikbok :o
#17 Gå dit och kolla din fåntratt. Vad spelar det för roll egentligen? Köp inte kläder som du inte har råd med om det ska vara sånt jävla tjat. Man köper inte chinos på bikbok förresten, där går gränsen :|
Är du snål gå till Dressman och köp ett par chinos för 200kr då? Eller gå till MQ och köp ett par emilio för 600kr eller ett par JL för 999kr..
#18 Läs mina tidigare inlägg? Jag sa tydligt att jag har kollat i alla andre affärer.. MQ, dressman, brothers, carlings osv.. Och jag hinner inte åka dit imorgon, anledningen ser du i ett av mina tidigare inlägg.
Rosa är alldeles för mycket, köp ett par röda, blåa eller ljusblåa, inga prasselbyxor som dom ljusblåa på H&M.
Köp på MQ eller om du vill ha lite dyrare så Filippa K.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
är du homosexuell ?
jag kör alltid fräscha färger. Diggar sånt, och jag är då inte homosexuell.
#2 Nope.
#6 Sluuut :( Diggar färgen på de ljusblåa i H&M men dom hade endast en storlek kvar vilket var typ.. 52? Och dom var överdrivet för stora hehe. Annars hade jag utan tvekan tagit de på H&M :(
Ska nämligen ta en ny dusch, fixa om håret, byta kläder osv.. Och jag vill ha chinos till hemliga festen så ska be en polare åka dit men jag har bara 250kr atm och folk säger det kostar 200. Jag sökte på google och fick fram resultat att det kostade 300 så jag vet inte. Och han hade inga pengar att lägga ut, morsan har jag redan fått en massa av osv. Så kostar de 300 kan han inte köpa de åt mig :(
#10 Nja, en tjejaffär tror jag.. Men chinos är ju för båda könen och jag vet en massa som köpt chinos där, känner dom dock inte så bra. Har inga pengar på mobilen och inga är inne på msn så kan inte få tag på dom hehe.
Ja precis som jeans menar du. Grejen är ju den att tjejbyxor sys på ett annorlunda sätt, och så har du knäppningen åt fel håll. Killar ska inte handla i tjejaffärer!
snart skolavslutning och du har inga chinos!
Rosa=Fikusvarning?
Är du snål gå till Dressman och köp ett par chinos för 200kr då? Eller gå till MQ och köp ett par emilio för 600kr eller ett par JL för 999kr..
Köp på MQ eller om du vill ha lite dyrare så Filippa K.