Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

iPod Hjälp !

Postat av cASABONITA den 10 April 2005, 17:25
7 kommentarer · 24 träffar
Hej,

Jag har en iPod Photo 40Gb och det är så att jag köpte den i USA så jag lånade farsans dator och lyckades på något sätt att få in musik på den.. sen kom jag hem lyckades då med (minns inte hur jag gjorde). Nu när jag ska föra över musik till den så funkar det allt som det ska (tror jag) sen när jag ska kolla på min iPod så finns det inga låtar där.. även fast jag sett att den har laddat in låtarna på den.. änvänder iTunes.

skulle vilja ha hjälp med att använda winamp istället, verkar snabbare och lättare.

P.S jag provade winamp men när jag tar " Send to: iPod " så står det "Error opening iPod database"

Hur ska jag få in musik på grejen :'(

HJÄLP!!!

*EDIT: kan någon försöka ge mej en instruktion på hur jag ska föra över musiken till den med hjälp av iTunes. hur jag ska göra asså. har läst instruktions grejen som följer emd men fattar inte så mkt
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..