Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Australien ett år

Postat av LodarLetarN den 17 Oktober 2012, 10:31
5 kommentarer · 248 träffar
Hej FB!

Sitter på tåget och funderar lite smått på vad jag ska göra när jag går ut skolan och har naturligtvis mina idéer. Allting känns dock väldigt oklart oh därför vänder jag mig till er som gått ut skolan eller har bekanta/familj som gjort något liknande.

Hur som helst, det jag vill göra: jobba halva sommarlovet samt få stöd från familj (ja, de sponsrar allt skit tills jag eventuellt får ett jobb). Landet jag vill resa till är Australien och jag planerar att stanna där iaf ett år.
Anledningen varför jag väljer Australien är för att de har ett häftigt klimat, engelsktalande men främst för att vågsurfingen deluxe längs kusten.

Det som oroar mig är dock om jag kommer få ngt jobb där. Det optimala för mig är att jobba kvällar/nätter, t.ex som promoter/Bartender och vågsurfa på dagen. Men, hur svårt är det egentligen att få jobb utomlands som student?

Allting blev lite rörigt i know, har inte hunnit läsa igenom innehållet:(

Diskutera fritt kring ämnet. Ex frågor; hur klarade ni er? Vad jobbade ni med? Lätt att hitta kompisar?
Föregående tråd
Nästa tråd

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..