Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Umgås med en politiker för en kväll!

Postat av FROLF den 16 Oktober 2012, 17:34
36 kommentarer · 199 träffar
Tjenare FROLF här!

Alltid när jag och polarna dreck na brännvin så brukar vi diskutera politik. Vi kommer ofta fram till att SD är det bästa alternativet. Men dock så finns det ju en massa andra partier också. Här på fragbite får man ju som sagt inte diskutera om SD men man får diskutera om vänstern osv. Så tänkte att vi kan väl diskutera om ledarna i partierna och om väljarna.

Vilka väljare tror ni att ni helst skulle vilja fara ut på krogen och dreck na brännvin med ? Varför ?

Vilken partiledare skulle ni kunna tänka er att dreck na brännvin med ? Vad skulle ni isf snacka om ?

Väljare:

Jag själv hade nog valt att dreck na brännvin med en moderat-väljare, som då kan bjuda mig på allt brännvin och sedan kan han smygsnacka med mig om hur mycket han egentligen inte gillar invandrare, för det är ju så moderater tycker i smyg. Smygrasisterna, moderater.

Partiledare:

Jimmie Åkesson.

Jag hade valt Jimmie just för att jag tror att man skulle kunna föra en sansad diskussion under hela kvällen och han påminner lite om en mer vanlig människa istället för de andra. Dom andra verkar vara mer en "tro att dom är något speciellt"-typ. Och Annie Lööf hade jag fan aldrig kunnat dreck na brännvin med, hennes flin skulle få mig att däcka efter en grogg. Lars Ohly skulle bara peka finger och fickrunka, dessutom har han inga argument och jag är inte speciellt för kommunister. Reinfeldt skulle vara för stel, ingen som man kan spåra med i fyllan. Sen orkar jag inte ta upp resten men ni förstår grejen :D

Så vilka hade ni valt att umgås med av väljare och partiledare en utekväll på krogen ?

MVH FROLF

36 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 36 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..