1
Gå upp i vikt med drycker
Postat av huppp den 16 Oktober 2012, 16:23
9 kommentarer · 178 träffar
Hej alla fragbitare! Ganska vanligt problem att någon vill gå upp i vikt men morsan är osäker. Hon vet att jag inte är en som tänker eller bryr sig om sina problem väldigt mycket, men hon vet att jag stör mig då och då på att jag aldrig går upp i vikt. Vill helst inte ta upp min vikt eller ålder men jag är som en smal tjej och jag är kille 15 +. Jag är inte underviktig men ligger ganska nära till det. Och jag äter över 2500 kcal/dag.
Har fått förslag om att dricka såna där drycker som har extra kcal. Men inte sånt man tar efter mat tränat, vet inte riktigt vad jag ska söka på så tänkte att någon här kunde hjälpa mig?
. Frågor:
Vet ni någon billig dryck? Säker hemsida som ni kanske själv handlat på? Kanske någon affär som säljer bra drycker.
Hoppas ni förstår... Har så jävla svårt att förklara saker jag inte vet mycket om :X TY TILL DOM SOM HJÄLPER!
Har fått förslag om att dricka såna där drycker som har extra kcal. Men inte sånt man tar efter mat tränat, vet inte riktigt vad jag ska söka på så tänkte att någon här kunde hjälpa mig?
. Frågor:
Vet ni någon billig dryck? Säker hemsida som ni kanske själv handlat på? Kanske någon affär som säljer bra drycker.
Hoppas ni förstår... Har så jävla svårt att förklara saker jag inte vet mycket om :X TY TILL DOM SOM HJÄLPER!