Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tappade bort min Pontus !

Postat av w0oat den 15 Oktober 2012, 23:55
10 kommentarer · 456 träffar
Hej. Igår kväll var jag och min kompis Pontus ute och gick, vi gick från stan ner till Östermalm i Skövde. Allt var i ordning tills vi tog upp var sin sten och kastade så långt vi orkade. Vi hår då ett skrik. Det var ett skrik från en gammal tant. Vi sprang dit och kollade, då såg vi att Pontus hade träffat henne i huvudet, RAKT på tinningen ! Det blöder som fan jag tar upp mobilen och ringer 112, när jag kommer tillbaka hittar jag inte Pontus ! Antagligen har han blivit livrädd och sprungit allt han orkade. Han har inte hört av sig till mig sen dess ! Känner mig helt jävla upp och ner mår inte bra någon stans liksom. Vafan ska jag göra?! Mitt liv är helt deprimerat just nu. Jag vågar inte gå ut vågar inte ens gå till skolan. Mår så jävla illa, Ser ni en ganska lång kille i Skövde med röd keps, han åker på en viva city peugeot vespa, hör då snälla av er till 0789564513 ! Tack som fan.
Föregående tråd
Nästa tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..