Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Börja gymma om ett par veckor!

Postat av Duke Nukem den 12 Oktober 2012, 21:44
55 kommentarer · 518 träffar
Tjenare, tjenare!

För en vecka sen ungefär bestämde jag & ett par polare att vi skulle börja gymma om ett par veckor (köpa gymkort, osv)
De tränar rätt mycket, en kör bl.a cross, en kör innebandy & en gör lite vad han själv vill.

Och alla mina polare är.. starkare än vad jag är. Eftersom att jag är mer en gamer, men vill endå komma igång med det här.

Så jag har inte världens bästa kondition, jag har inte särskilt mycket muskler & jag har inte en aning om hur man tränar, hur man ska äta, ingenting.

Så jag undrar ifall folk har lite tips om hur jag ska börja innan gymmet eller på gymmet.

Lite om mig:
14 år (98)
Runt 175-180 cm
75 kg
Inte tränat på ÅR. Det enda jag har hållt igång med är i princip att jag sprunigt då & då, men det har jag slutat med, blev sjuk när jag väl höll igång som mest, svimmade när vi hade idrott bl.a så sket i det efter det hände.

Så vad kan jag göra för att börja bygga upp muskler? Rygg, biceps, triceps osv. Eller är det ett måste att börja med kondition? Jag är inte jätte tjock, men lite knubbig är jag väl.
Så har lite att bygga muskler i & är ju också rätt lång.

Vet knappt hur jag skriver nu, men tror att det ser förjävligt ut då jag är glad över att faktiskt börja ta tag i det här! :)

Och ifall ni undrar varför jag gör en tråd, även att det finns en massa så är det för att jag vill ha en som är anpassad just för mig, så att tipsen jag får är till mig :)

Så bring dem tipz on!

55 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 55 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..